"Enter"a basıp içeriğe geçin

MESKİ’den Entegre Kalite Yönetim Sistemi Eğitimi – Haberinolsun.net.tr

Entegre kalite yönetim sistemi ile tüm paydaşların ihtiyaç ve beklentilerini karşılamayı ve memnuniyet düzeyini artırmayı hedefleyen MESKİ, İş Sağlığı ve Güvenliği Koordinatörlüğü koordinasyonunda uzman eğitmenler tarafından birimin kalite kadrosuna doküman hazırlamadan önce eğitim vermektedir. Kalite Yönetimi Başkanı, Şube Yönetimi. 19 Eylül-11 Ekim tarihleri ​​arasında planlanan tatbikatlar, TS EN ISO 9001 Kalite Yönetim Sistemi, TS EN ISO 14001 Çevre Yönetim Sistemi, TS ISO 45001 İş Sağlığı ve Güvenliği Yönetim Sistemi, TS ISO/IEC 27001 Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi, TS ISO 10002 Müşteri Sistemi Memnuniyet yönetimi ve genel iç denetçi eğitimi TS ISO 19011.

MESKİ Genel Müdürü İrfan Korkmaz, yaklaşık 3,5 yılda bu görevi üstlendiklerini belirterek, “3,5 yılda çok güzel projelere imza attık. Kuruluşumuz, pandemi süreci öncesinde Kalite Yönetim Sistemi standart belgelerini aldı. Dış değerlendirmeler ve sertifikalar Covid-19 salgını nedeniyle çalışmalara ara verilmiştir.Bu işi yakma yolumuza yeniden büyük bir kararlılıkla devam etmek istiyoruz. MESKİ olarak bu alanda iyi bir iş çıkarıyoruz. abonelerimize, çalışanlarımıza ve içinde yaşadığımız topluma değer katan bir yönetim anlayışıyla hizmet kalitesi. Hedefe ulaşmak için 85 gönüllü arkadaşımız 3’er kişilik gruplar halinde 15 günlük eğitimlere katılacak. İşletmenizin iki günlük iç denetçi eğitimleri ile birlikte yoğun bir tempoda çalışmaya devam edin Beni geri bırakmamak için başarılı bir şekilde planlamışlardır. Tatbikatlar adımlardan birinin uygulanması ile başlamıştır. Birincisi entegre kalite yönetim sistemidir. Bu belgelere büyük önem veriyoruz.Kararlıyız.Başarılı bir eğitim süreci geçirmeyi ve sonrasında dış denetim ile tekrar sertifikalarımızı almayı umuyoruz.Tüm arkadaşlarıma başarılar diliyorum. j süreç boyunca. “Şimdi iyi şanslar” dedi.

Mersin Belediye Başkan Danışmanı Ertan Liman, operasyonları iyileştirmeye başladıklarını belirterek, “Kalite sistemini 360 derecelik bir yönetim tarzı olarak görüyorum. Bir süre sonra bunları ve buradaki iyileştirmeleri kontrol ederek ne elde edeceğiz? Çalışanlarımız memnun olacak, daha az hata ve en önemlisi biz Vatandaşı memnun edeceğiz yani vatandaşlarımız daha hızlı ve kaliteli hizmet verdiğiniz bir organizasyonda olacak, bu bize ne kazandıracak? girişim ve maliyetlerimizi azaltın.Bu, daha düşük maliyetler nedeniyle vatandaşlarımıza bir hizmet olarak geri dönecektir.Yüksek kalite, sürekli iyileştirme demektir.Önemli “Görevi üstlenin. Çalışmalarınızda başarılar dilerim.”

Diğer gönderilerimize göz at

[wpcin-random-posts]

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir