medyauzmani.com
Türkiye’de medikal turizm çatı markası “HealthTurkey” ile doruğa ulaştı – Haberinolsun.net.tr – Haberin Olsun!

Türkiye’de medikal turizm çatı markası “HealthTurkey” ile doruğa ulaştı – Haberinolsun.net.tr

BURCU ÇALIK – Türkiye’nin sağlık turizminde yeni markası “HealthTurkey” ile uluslararası sağlık hizmetleri dünyaya tanıtılacak ve tüm reklamlarda bu marka yer alacak.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Sağlık Bakanı Fahrettin Koca’nın katılımıyla dün düzenlenen “8. Türk Dünyası Tıp Kongresi ve Tıp Tarihini Onurlandırma / Geçmiş Ortak Ödül Töreni”nde ilk kez açıklanan “HealthTurkey” markasıyla ilgili detaylar ortaya çıktı.

AA muhabirinin edindiği bilgiye göre, Uluslararası Sağlık Hizmetleri Ortaklığı Şirketi (USHAŞ) tarafından Sağlık Bakanlığı işbirliğiyle hayata geçirilen “HealthTurkey” markasıyla tüm dünyaya uluslararası sağlık hizmeti sunulacak. Türkiye’nin Yüzyıl Vizyonu.

“Heart of Health” logosunun da yer aldığı marka, sağlık turizmine yönelik tüm uluslararası tanıtım ve reklam faaliyetlerinde yer alacak. “HealthTurkey” markası çatısı altında yapacağı iş ile Türkiye’yi sağlık turizminin merkezine taşımayı ve yaklaşık 100 milyar dolarlık sağlık turizmi pazarından hak ettiği payı almayı hedefliyor.

– “HealthTurkey” web portalı ile dört dilde tanıtım

Bu kapsamda www.healthturkiye.com adıyla bir web portalı oluşturulmuştur.

Türkiye’nin sağlık turizmi kapsamında hastalara sunduğu hizmet ve imkanların İngilizce, Fransızca, Rusça ve Arapça dillerinde anlatıldığı portalda, ülke genelindeki teşhis, tedavi ve rehabilitasyon olanakları hakkında bilgiler sunuluyor.

– Hastalar tüm tedavileri planlayabilecek ve fiyatları karşılaştırabilecektir.

Portalda yer alan “Tedavinizi planlayın” bölümünde kişiler seyahat planlamasından almak istedikleri sağlık hizmetine, hastane ve doktor operasyonlarına, fiyat karşılaştırmasına kadar tüm detayları planlayabilirler.

Kültür ve Turizm Bakanlığı’nın “Go Turkey” uygulaması ile entegre edilen portal üzerinden 7 gün 24 saat hizmet veren uluslararası hasta çağrı merkezine altı dilde ulaşılabiliyor.

“Sağlığın kalbidir” mesajının gönderildiği portalda hasta memnuniyet anketleri de yer alıyor.

Türkiye’de medikal turizmden elde edilen gelir 1 milyar doları aştı

Türkiye, alternatif bir turizm destinasyonu olarak ortaya çıkan “sağlık turizmi”nde dünyanın önemli oyuncularından biri haline gelmiştir. TÜİK verilerine göre yılda yaklaşık bir milyon kişi ülkeyi sağlık turizmi kapsamında ziyaret ediyor ve bu bölgeden elde edilen gelir bir milyar doları aştı.

Türkiye’nin başarısının en önemli göstergelerinden biri olan güçlü sağlık altyapısı ile son beş yılda 60.000 organ ve doku nakli, 500.000 mikrocerrahi, 200.000 tüp bebek, 3 milyona yakın kalp ve damar cerrahisi gibi birçok önemli operasyonu başarıyla gerçekleştirmesi Türkiye’nin başarısının en önemli göstergelerinden biridir. bu alanda bunlardan biri kabul edilebilir.

Dünyanın en fazla noktasına uçan Türk Hava Yolları’nın Türkiye’nin teknolojik altyapısı ve nitelikli sağlık personelinin yanı sıra iklimi, tarihi, doğası, termal kaynakları ve sağladığı ulaşım kolaylığı sağlık turizminde öne çıkmasını sağlıyor.

Diğer gönderilerimize göz at

[wpcin-random-posts]

Yorum yapın