medyauzmani.com
Kadın Girişimciler CarrefourSA Tarafından Güçlenmeye Devam Ediyor – Haberinolsun.net.tr – Haberin Olsun!

Kadın Girişimciler CarrefourSA Tarafından Güçlenmeye Devam Ediyor – Haberinolsun.net.tr

Girişimciliği ve yerli üretimi destekleyen Carrefour, kadın girişimcilerle başarı hikayeleri yazmaya devam ediyor. 13 yıl önce Selda Tokat’ın girişimiyle lanse edilen ve CarrefourSA tarafından desteklenen Sava, bugün yılda 3 milyon şişe satış rakamına ulaştı. Carrefour Genel Müdür Yardımcısı Murat Dinçer şunları söyledi:Kadın girişimciyi desteklemekten ve lider bir marka yaratma sürecinde başarısına katkıda bulunmaktan gurur duyuyoruz. Önümüzdeki yıllarda daha fazla kadın girişimciyle iş birliği yaparak bu gururu daha da artırmak en önemli görevlerimizden biri.”

Düzenlenmiş perakende sektörünün lider markası CarrefourSA, girişimciliğin ve yerli üretimin de en büyük destekçisidir. 43 ilde, 850 mağazadan oluşan dev bir ekosistem ve 11 bini aşkın çalışanıyla faaliyetlerini sürdüren Carrefour, kendi otomat sistemi ve yerli üreticilere kendi markalı ürünleriyle girişimciliğe olanak sağlıyor. Yeni nesil pazar anlayışıyla müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerini anlayarak, doğru ürünü doğru üreticiden temin ederek, doğru hizmet anlayışıyla doğru fiyatı sunarak farkını ortaya koyan CarrefourSA, “Gerçek Carrefour’da” diyerek hayata geçirmektedir. Her alanda “doğru” Yerli üretimden girişimciliğe kadar çalışın.

500 markalı ürünü tüketiciyle buluşturmak

CarrefourSA ailesine otomat sistemiyle Türkiye’de eklenen 15’i kadın 150 işyeri ile Türkiye’de özel markalı ürünler geliştiren ve müşterilerine organik özel markalı ürünler sunan ilk perakendeci olmaya devam etmektedir. Türkiye genelinde 500 markalı ürünü tüketicilerle buluşturduklarını kaydeden, CarrefourSA Genel Müdür Yardımcısı Murat Dinçer, “Carrefour olarak yerel üretimi ve yerel tarımı desteklemeyi bir sorumluluk olarak görüyoruz. Coğrafi olarak tanımlanmış ürünleri entegre ederek yerel ve yerel çeşitliliği koruyor, küçük çiftçi ürünlerinin üretiminin ve markalaşmasının devamlılığını sağlıyoruz. . Şu anda toplam satışlarımızın yüzde 15’ini özel markalı ürünlerin satışından elde ediyoruz. Önümüzdeki üç yıl içinde bu oranı yüzde 25’e çıkarmayı planlıyoruz” dedi.

Sava ihracat yolculuğuna başlıyor

Sava markasının Carrefour’un kadın üretici ve girişimcilere verdiği desteğin en güzel örneklerinden biri olduğunu vurgulayan Murat Dencher, “2009 yılında Denizli’nin Goni ilçesinde Selda Tokat kuruldu. “Yüksek kaliteli ürünleri geniş kitlelere doğru fiyata sunmak” Bir hayalle başlayan yolculuk bugün on üçüncü yılına giriyor. Yüzlerce çiftçi üzümlerini sadece sava için üretirken; Sava, Carrefour çatısı altında Türkiye’nin dört bir yanındaki tüketicilerle buluşuyor. Sava sadece bizim markamız değil, Türkiye’nin her yerinde bir markadır. 2009 yılından bu yana satışını yaptığımız Sava markamızla bugün 3 milyona yakın şişe satışı yapıyoruz. İlk etapta sadece iç pazara hitap eden Sava, Türk girişimcisine ve Türk tarımına öncülük etmeye ve bugün geldiği noktada Türk markasını yurt dışında bir ihracat ürünü olarak görmeye başladı. Bugün KKTC ile başlayan yolculuğun önümüzdeki dönemde de yeni pazarlara devam etmesi için çalışmaya ve destek vermeye devam ediyoruz.”

Sava’nın hikayesi tüm girişimcilere ilham verecek

Pamukkale Şarapları ve Selda Tokat ile yaptıkları işbirliklerinin, başta kadın girişimciler olmak üzere Türkiye’de marka yolculuğuna çıkan herkese ilham kaynağı olduğuna inandıklarını sözlerine ekleyen Murat Dinçer, “Kadın girişimci ve üretici sayımız her geçen gün artıyor. Bu nedenle önümüzdeki yıllarda kadın girişimciler ile yeni işbirlikleri ile ülkemizin ekonomik ve sosyal kalkınmasına katkıda bulunmak birinci önceliğimizdir.Öte yandan önümüzdeki yıllarda büyüme planlarımızda markalı ürün kategorimiz özel bir önem taşımaktadır. Tüm bu süreçte kadın üreticiler ve girişimciler önceliğimiz olacak Sava’da olduğu gibi onlarla da yeni ve ilham verici başarı hikayeleri yazacağız.”

Denizli’deki girişimiyle bölgede yerel üretimi ve istihdamı canlandıran Selda Tokat, “Bu hayali gerçekleştirmek için 2009 yılında yollarımız Carforsa ile kesişti. Carrefour’un desteğiyle hemen çalışmaya başladık. 10 yılı aşkın süredir. .Her yıl artan satışlarla ailemiz büyüdü.Sava, 2014 yılından bu yana toplam 12 ödülle uluslararası arenadaki başarısını sürdürmeye devam ediyor. Sava’nın doğduğu toprak olan Güney’e katkısı benim için büyük bir onurdur. Sava bir anlamda güneyin üzümlerini değerlendiren bir proje.Güneyli bir çiftçi üzümlerini Sava severlere sunuyor.Başından beri markayı sahiplenen Carforsa’nın tüm bu başarıda büyük payı var. ”

Diğer gönderilerimize göz at

[wpcin-random-posts]

Yorum yapın