DGS’nin Reklamcılık ve Halkla İlişkiler Departmanı 2017 yılı ana sonuçları ve ÖSYM’nin muadil paylaşımlarını sayfamızda derledik. ÖSYM DGS Reklam ve Halkla İlişkiler Departmanı ve DGS Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Departmanı hisse tablosu için güncel sonuçları aşağıda görebilirsiniz.
Reklamcılık ve Halkla İlişkiler Ekonomisi Bölümü Hakkında:
Reklamcılık ve Halkla İlişkiler Bölümü üniversitelerin eğitim programlarında yer alan bir bölüm olup, üniversite düzeyinde eğitim vererek DGS’den SÖZ derecesi ile öğrenci almaktadır. Bölümde profesyonel yönetim dersleri teorik ve pratik olarak verilmektedir. Bölümün amacı nitelikli insan gücü yetiştirmektir.
Reklamcılık ve Halkla İlişkiler Bölümü mezunları, kamu kurum ve kuruluşları ile özel sektör kuruluşlarında şirketlere veya yan kuruluşlara vitrin olarak çalışma imkanı bulabilir ve iş bulabilirler. Yeterli bilgi, deneyim ve beceri ile çalışırlar. Maaşlar ortalama. Bireylerin özgün, özgüvenli, özverili, dikkatli, üretken ve yenilikçi olmaları beklenmektedir.
Reklamcılık ve Halkla İlişkiler Daire Başkanlığı DGS sonuç çizelgesi ve ÖSYM kontenjan çizelgesi
Üniversite | kolej / sen | bölüm | hanımım O yazıyor |
Bağlantı. | yerel. | ana sonuç | en büyük Bayan |
Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi (KKTC – Lefkoşa) | İletişim Koleji | Reklamcılık ve Halkla İlişkiler (İngilizce) (Tam Burslu) | Hazırlanmak | 1 | 1 | 239.88.737 | 239.88.737 |
Uluslararası Kıbrıs Üniversitesi (KKTC – Lefkoşa) | İletişim Koleji | Reklamcılık ve Halkla İlişkiler (İngilizce) (%75 Burslu) | Hazırlanmak | 4 | 4 | 190.48058 | 22933928 |
DGS’nin Reklam ve Halkla İlişkiler departmanının kilit noktaları ve çıkarımları ile ilgili soru ve yorumlarınızı aşağıya yazabilirsiniz.
Kaynak:www.derszamani.net
Diğer gönderilerimize göz at
[wpcin-random-posts]