"Enter"a basıp içeriğe geçin

Burger King, dijital indirim kodlarının kağıt indirim kodlarından daha popüler olduğunu bildirdi – Haberinolsun.net.tr

Bu artışın ana nedeni, müşterilerin bu tokenlere kolayca erişebilmeleri ve Promosyonlar Bunun gibi birçok bağımsız web sitesinin bu kodları kullanıcılara ücretsiz olarak dağıttığı fark edildi.

Burger King mobil uygulaması ve indirim kodları

Salgının etkisiyle birçok şirket online satış ve hizmetlere ağırlık verdi. Bu duruma hızla adapte olan şirketler büyük fayda sağladı. Burger King, değişen dünyanın ihtiyaçlarına kayıtsız kalmamış ve bir online sipariş sistemi geliştirmiştir. Bu nedenle bir mobil uygulama oluşturarak daha fazla kullanıcı çekmeye çalışın. Daha fazla kullanıcıyı mobil uygulamaya çekmek için müşterilerine çeşitli indirim ve avantajlar sağlayan kupon sistemini hayata geçirdi. Bu sayede şirket, müşterilerinin gereksinimlerini daha kolay anlayabilecek ve daha fazla müşteriyi entegre ederek müşterilerinin devamlılığını sağlayabilecektir. Burger King’in yaklaşımı sayesinde şirket, son birkaç ayda gelirini %9 oranında artırdı. Şimdiye kadar, bu stratejinin başarılı olduğu söylenebilir.

Dijital kuponların kullanımı ve faydaları

Ve Burger King mobil uygulamasıyla uyguladığı dijital kuponların daha çok beğenildiğini fark etti. Dijital kuponların kağıt kuponlara göre daha kolay saklanabilmesi ve kullanılabilmesi, dijital kuponlara olan talebin önemli nedenlerinden biridir. Dijital kuponların bir mobil uygulama üzerinden alınması ve internet ortamında hızla yayılması da bu duruma etki etmiştir.

CEO’nun verdiği bilgiye göre, insanlar enflasyon nedeniyle yemeklerini azaltmadı, enflasyondan korunmak için bu indirim kodlarını ve sadakat programlarını tercih ediyor. Düşük gelirli insanlar her zaman satın alımlarına daha az para harcamaya isteklidir. Bu nedenle, alışverişlerinde her zaman indirim seçeneği olması için çaba gösterebilirler.

BURGER KING VE MÜŞTERİLERİ kazanan strateji

Şirketin gelirini artırmak için uygulamaya koyduğu bu programla gelirini artırmış ve müşterilerine indirimli ürünler sunarak tasarruf etmelerini kolaylaştırmıştır. Bu stratejinin başarısındaki en büyük etken bu kazan-kazan durumudur. İndirimli sunulan ürünler sayesinde giderek daha fazla kullanıcı Burger King’i tercih ediyor ve şirket, daha fazla müşteriye satış yapabilmesi sayesinde indirimli de olsa piyasaya çıkışından kazanç sağlıyor. Bu stratejiyi tek kelime ile ifade etmek gerekirse, Mutlu Veren Stratejisi olarak tanımlanabilir.

Diğer gönderilerimize göz at

[wpcin-random-posts]

İlk Yorumu Siz Yapın

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir